In this
study, the "Map and Direction Literacy" was examined in daily life primary education programs
that from the Repulic to day. The study
was conducted using document review from qualititive methods. Primary Life
Science Curricula have been reshaped according to the social needs of the age
with new understanding and approaches in education. In these renewed programs,map
and direction literacy is maintained.In the Life Science Teaching Programs of
Work has been includedto objectives,
explanations, topics and tools related with map and directional literacy.
Bu
çalışmadaCumhuriyetten günümüze İlköğretim Hayat Bilgisi Öğretim Programlarında
“Harita ve Yön Okuryazarlığı” incelenmiştir. Çalışma, nitel yöntemlerden
doküman incelemesi kullanılarak gerçekleştirilmiştir. İlköğretim Hayat Bilgisi Öğretim
Programları, eğitimdeki yeni anlayış ve yaklaşımlar ile çağın toplumsal
ihtiyaçlarına göre yeniden şekillendirilmiştir. Yenilenen bu programlarda harita
ve yön okuryazarlığı sürekliliğini korumuştur. Çalışmada Hayat Bilgisi Öğretim
Programlarında harita ve yön okuryazarlığı ile ilişkili amaçlara, açıklamalara,
konulara ve araçlara yer verilmiştir.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 6 Haziran 2017 |
Gönderilme Tarihi | 21 Nisan 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Sayı: 34 |