Düzeltme
BibTex RIS Kaynak Göster

Düzeltme: Modern Eğitim Sisteminde Profesyonel Uzmanların Eğitimi

Yıl 2025, Cilt: 12 Sayı: 2, 699 - 707, 03.06.2025
Bu makalenin ilk hali 25 Haziran 2023 tarihinde yayımlandı. https://dergipark.org.tr/tr/pub/atdd/issue/76976/1318339

Düzeltme Notu

doi güncelleme

Öz

Eğitim sadece toplumun durumunu ve gelişiminin yönünü yansıtmakla kalmaz, aynı zamanda üzerinde güçlü bir etki yaratma fırsatlarını da yakalar. Bununla birlikte, bilim ve kültürün bir parçası olarak eğitim, gelişimini teşvik eden, kişiliğin oluşumunu etkileyen ana araçtır. Nitelikli profesyonellerin eğitimi, XXI. yüzyılın en önemli alanlardan biridir. Eğitim kurumlarında gelecekteki bir uzmanın mesleki yetkinliklerinin sürekli gelişimi için sağlıklı bir temel oluşturulmuşsa, iş hayatında yüksek mesleki niteliklere sahip uzmanlardan bahsedebiliriz. Profesyonellerin mesleki yeteneklerinin oluşumuyla ilgili sorular şu anda dünya çapında birçok araştırmacının ilgisini çekmektedir. Müfredatı hazırlarken, daha geniş bir yetkinlik ve beceri yelpazesini hesaba katmak, problemleri çözmenin standart olmayan yollarını bulmak, bir takımda çalışabilme ve diğer benzer niteliklere sahip olma becerisi göz önünde bulundurulmalıdır. Eğitimin kalitesi, tüm eğitim sisteminin ve bireysel konularının ayrılmaz, temel bir parçasıdır.Yeni öğrenme teknolojilerine hakim olmak, öğretmenleri sürekli olarak kendileri üzerinde çalışmaya, yeni alışkanlıklar edinmeye, profesyonel değişim yapmaya teşvik eder. 21. yüzyılın öğretiminin ilkeleri, araştırmaya dayalı öğrenmeyi, eğitimin bireyselleştirilmesini, edinilen bilginin değerlendirilmesini, modern yaratıcı öğretmenin gelişim yönlerinin belirlenmesini içerir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Gülsabah Amirova Bu kişi benim 0000-0003-0256-3934

Erken Görünüm Tarihi 17 Mayıs 2025
Yayımlanma Tarihi 3 Haziran 2025
Yayımlandığı Sayı Yıl 2025 Cilt: 12 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Amirova, G. (2025). Modern Eğitim Sisteminde Profesyonel Uzmanların Eğitimi. Akademik Tarih ve Düşünce Dergisi, 12(2), 699-707.

Copyright and Licensing Policy

All articles published in the Journal of Academic History and Ideas / Akademik Tarih ve Düşünce Dergisi are copyrighted by the journal. The journal’s content is made available as open access under the Creative Commons Attribution–NonCommercial–NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) license: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ Under this license: Content may be shared and reproduced in any medium or format for non-commercial purposes, provided that proper scholarly attribution is given. Modification, adaptation, translation, or the creation of derivative works is not permitted (ND). Requests for commercial reuse, translation, or republication must be directed to the Editorial Board at akademiktarihvedusunce@gmail.com. The scientific, legal, and ethical responsibility for published works rests entirely with the author(s); the editors and Editorial Board assume no liability for the content.
 
©  ATDD Tüm Hakları Saklıdır