Editöre Mektup
BibTex RIS Kaynak Göster

Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup)

Yıl 2015, Cilt: 1 Sayı: 4, 4 - 7, 01.10.2015

Öz

Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları, farklı kişilik özellikleri, bilgi düzeyleri, yetenek, öğrenme geçmişi, ilgi ve gereksinimlere sahip öğrenenler için faklı yollar, stratejiler, içerikler ve yaklaşımlar kullanarak e-öğrenme ortamlarının kişiselleşmesine olanak sağlamaktadır. Bu sistemler; farklı özelliklere ve gereksinimlere sahip öğrenenlerin ihtiyaçlarına cevap verebilmek, öğrenen memnuniyetini arttırabilmek ve öğrenenlere verimli bir öğrenme ortamı sunabilmek için bir çözüm olarak düşünülebilir. Zeki ve uyarlanabilir öğrenme sistemleri, öğrenenlerin her bir hareketini kayıt altına almakta ve kaydedilen verileri öğrenme teorisi bağlamında analiz ederek öğrenenlere yol göstermek amacıyla kullanmaktadır. Bu çalışmanın amacı, zeki öğretim sistemlerinin ve uyarlanabilir öğrenme ortamlarının genel yapısını açıklamak ve zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamlarını incelemektir.

Kaynakça

  • Tuna, G. (2015). Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup). AUAd, 1(4), 4-7.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Gamze Tuna

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 1 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Tuna, G. (2015). Zeki ve uyarlanabilir e-öğrenme ortamları (editöre mektup). Açıköğretim Uygulamaları Ve Araştırmaları Dergisi, 1(4), 4-7.