Editöre Mektup
BibTex RIS Kaynak Göster

Öğrenme yönetim sisteminde öğrenen profillerinin belirlenmesi, akademik başarının tahmin edilmesi ve öneri sisteminin etkilerinin belirlenmesi (Editöre Mektup)

Yıl 2019, Cilt: 5 Sayı: 4, 4 - 8, 31.12.2019

Öz

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi, 2 milyon öğrencisi ile bir mega üniversitedir ve eğitsel ve teknolojik gelişmeler ile kendini sürekli yenileyen dinamik bir yapıya sahiptir. Açıköğretim Sistemindeki öğrenenler, Anadolum eKampüs Öğrenme Yönetim Sistemi ile zaman ve ortam kısıtı olmadan derslerine ve öğrenme malzemelerine erişebilmektedir. Bunun yanı sıra, öğretim elemanlarıyla ve diğer öğrenenlerle iletişim kurabilmektedirler. Bu çalışmanın amacı, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sisteminde kayıtlı olan ve Anadolum eKampüs Öğrenme Yönetim Sistemini kullanan öğrenenlerin profillerinin belirlenmesi, öğrenen başarısının tahmin edilmesi ve erken müdahale sistemlerinin etkilerinin incelenmesidir. Bu çalışma ile uzaktan öğrenenlerin daha iyi tanınmasına, sistem kullanımlarının ve başarılarının artırılmasına yönelik modellerin ve uygulamaların geliştirilmesi hedeflenmektedir.

Kaynakça

  • Öztürk, A. ve Kumtepe, A. T. (2019). Öğrenme yönetim sisteminde öğrenen profillerinin belirlenmesi, akademik başarının tahmin edilmesi ve öneri sisteminin etkilerinin belirlenmesi (Editöre Mektup)
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Aylin Öztürk Bu kişi benim

Alper Tolga Kumtepe Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019 Cilt: 5 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Öztürk, A., & Kumtepe, A. T. (2019). Öğrenme yönetim sisteminde öğrenen profillerinin belirlenmesi, akademik başarının tahmin edilmesi ve öneri sisteminin etkilerinin belirlenmesi (Editöre Mektup). Açıköğretim Uygulamaları Ve Araştırmaları Dergisi, 5(4), 4-8.