Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster

Teknoloji Destekli Eşitlik Açıköğretimde Daralmayı Gerektirir Mi?

Yıl 2001, , 71 - 75, 10.09.2001
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000050

Öz

Bu makalede uzaktan eğitim yoluyla ulaşılabileceği
varsayılan "eşitlik” hedefi ile uzaktan eğitim sistemlerinin
"açıklık” özelliği karşılaştırmalı olarak incelenmektedir. Moore, Peters,
Holmberg ve Peratton 'un bilinen yaklaşımları ile daha az bilinen eşitlik
kuramı bağlamında, "Eşitlik mi, açıklık nu? ' şeklinde özetlenebilecek olan
temel soruya bir çıkış yolu bulunması bu makalenin temel amacını
oluşturmaktadır, Geleneksel kuramlarla, daha yeni kuramlar arasında
zıtlaşmalara neden olan bu soruva "Ya hep ya hiç. " mantığı içinde
yaklaşmanın doğru olmayacağı görüşü, makalenin temel savını oluşturmaktadır.

Kaynakça

  • Alkan, C. (1979). Eğitim ortamları. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi yayınları.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Derleme Makaleler
Yazarlar

Nurettin Şimşek Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 10 Eylül 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001

Kaynak Göster

APA Şimşek, N. (2001). Teknoloji Destekli Eşitlik Açıköğretimde Daralmayı Gerektirir Mi?. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 34(1), 71-75. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000050
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.