Review
BibTex RIS Cite

Teknoloji Destekli Eşitlik Açıköğretimde Daralmayı Gerektirir Mi?

Year 2001, , 71 - 75, 10.09.2001
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000050

Abstract

Bu makalede uzaktan eğitim yoluyla ulaşılabileceği
varsayılan "eşitlik” hedefi ile uzaktan eğitim sistemlerinin
"açıklık” özelliği karşılaştırmalı olarak incelenmektedir. Moore, Peters,
Holmberg ve Peratton 'un bilinen yaklaşımları ile daha az bilinen eşitlik
kuramı bağlamında, "Eşitlik mi, açıklık nu? ' şeklinde özetlenebilecek olan
temel soruya bir çıkış yolu bulunması bu makalenin temel amacını
oluşturmaktadır, Geleneksel kuramlarla, daha yeni kuramlar arasında
zıtlaşmalara neden olan bu soruva "Ya hep ya hiç. " mantığı içinde
yaklaşmanın doğru olmayacağı görüşü, makalenin temel savını oluşturmaktadır.

References

  • Alkan, C. (1979). Eğitim ortamları. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi yayınları.
Year 2001, , 71 - 75, 10.09.2001
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000050

Abstract

References

  • Alkan, C. (1979). Eğitim ortamları. Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi yayınları.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Studies on Education
Journal Section Derleme Makaleler
Authors

Nurettin Şimşek This is me

Publication Date September 10, 2001
Published in Issue Year 2001

Cite

APA Şimşek, N. (2001). Teknoloji Destekli Eşitlik Açıköğretimde Daralmayı Gerektirir Mi?. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 34(1), 71-75. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000050
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.