Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster

TÜRKİYE'DE KAMU ÖĞRENİM KREDİLERİ VE BURSLARI

Yıl 1996, , 0 - 0, 30.12.1996
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000284

Öz

.

Kaynakça

  • Adem, Mahmut. Ulusal Eğitim Politikamız ve Finansmanı. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakül- tesi Yayınlan No: 172, Ankara: 1993.

TÜRKİYE'DE KAMU ÖĞRENİM KREDİLERİ VE BURSLARI

Yıl 1996, , 0 - 0, 30.12.1996
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000284

Öz

Bireyler, yükseköğretimin sağladığı
yararlar·konusunda, ailesinden, okuldan, kitle iletişim araçlarından kısaca
farklı kanallardan çeşitli du­ yumlar alabilmektedirler. İlgili yazında,
eğitimin bireye yönelik yararları­ na ilişkin farklı değerlendirmeler bulunmaktadır.
Ancak genel olarak yük­ seköğretimin bireylere, çeşitli işler arasında seçim
yapabilme;  daha yüksek ücret elde
edebilme; işbaşı eğitimden ve farklı yaşantılardan kısa• sürede daha fazla şey
öğrenebilme; yeteneklerini diplomalar aracılığıyla kanıtlayabilme gibi yararlar
sağlayacağı ileri sürülmektedir (Cohn ve Geske, 1989, s.36). Bir yler,
yükseköğretimin kendilerine sağlayacağı ya­ rarlar konusunda bir değerlendirme
yaparak, yaşamlarının önemli bir dö­ neİbiiıi bir yükseköğretimkurumunda geçirmeye
karar vermektedirler

Kaynakça

  • Adem, Mahmut. Ulusal Eğitim Politikamız ve Finansmanı. A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakül- tesi Yayınlan No: 172, Ankara: 1993.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nejla Kurul Tural Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 30 Aralık 1996
Yayımlandığı Sayı Yıl 1996

Kaynak Göster

APA Kurul Tural, N. (1996). TÜRKİYE’DE KAMU ÖĞRENİM KREDİLERİ VE BURSLARI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 29(1). https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000284
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.