Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ÖĞRETİM TASARIMI VE PROGRAM GELİŞTİRME SÜRECİ

Yıl 1993, , 177 - 184, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000517

Öz

Öğrenci başarısını arttırmaya yönelik sistematik tasarım, geliştirme ve öğretimi değerlendirme süreci günümüzde erişebilir ve, kullanılabilir olmasına karşın devlet okullarında yaygınlaşmamıştır. Bu süreç sistem yaklaşımı olarak adlandırılmakta ve bu sistemi kullananlara öğretim tasarımcıları adı verilmektedir.

Kaynakça

  • Andrews, D.H., and L.A. Goodson., “A Comparative Analysis of Models of Instructional Design.” Journal of Instructional Development 3 (April 1980): 2-16.
  • Dick, W., “An Analysis of a Sample of the Learner Verification and Revision Reports Submitted to the Florida Department of Education in 1985-86.” Paper presented at the annual meeting of the American Educational Research Association, San Francisco, April 1986.
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Walter Dıck Bu kişi benim

Cem Babadoğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 6 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1993

Kaynak Göster

APA Dıck, W., & Babadoğan, C. (2019). ÖĞRETİM TASARIMI VE PROGRAM GELİŞTİRME SÜRECİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 26(1), 177-184. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000517
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.