Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

WATSON-GLASER ELEŞTİREL AKIL YÜRÜTME GÜCÜ ÖLÇEĞİNİN (FORM YM) LİSE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ÖN DENEME UYGULAMASI

Yıl 1992, , 559 - 569, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000599

Öz

Bireyin davranışlarında istendik yönde davranış değişiklikleri meydana getiımeyi amaçlayan eğitim süreci, bunu gerçekleştirmede değişik yöntem ve programlar uygular. Bu işlem, bir süreç olarak, programların bireyin gelişim, birikim ve yetenek düzeyine göre yapılandırılarak uygulamr. Genel olarak amaç, süreç sonunda bireyin istendik davranışlarla donanılt olarak başka süreçlere girmesini sağlamaktır.

Kaynakça

  • Byrne, S.M. ve Johstone, A.H. (1987). “Critical Thinking and Science Education” Serence Educa-cation, 12 (3), 325-339.
  • Carter, V.G. (Ed) (1973). Dictionory of Education N.Y. McGraw Hill Book Company, 608.
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nükhet Çıkrıkçı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 6 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1992

Kaynak Göster

APA Çıkrıkçı, N. (2019). WATSON-GLASER ELEŞTİREL AKIL YÜRÜTME GÜCÜ ÖLÇEĞİNİN (FORM YM) LİSE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ÖN DENEME UYGULAMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(2), 559-569. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000599
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.