Bireyin davranışlarında istendik yönde davranış değişiklikleri meydana getiımeyi amaçlayan eğitim süreci, bunu gerçekleştirmede değişik yöntem ve programlar uygular. Bu işlem, bir süreç olarak, programların bireyin gelişim, birikim ve yetenek düzeyine göre yapılandırılarak uygulamr. Genel olarak amaç, süreç sonunda bireyin istendik davranışlarla donanılt olarak başka süreçlere girmesini sağlamaktır.
Çıkrıkçı, N. (2019). WATSON-GLASER ELEŞTİREL AKIL YÜRÜTME GÜCÜ ÖLÇEĞİNİN (FORM YM) LİSE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ÖN DENEME UYGULAMASI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(2), 559-569. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000599