Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

EĞİTİM İLETİŞİMİ KAVRAMI

Yıl 1992, , 787 - 794, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000574

Öz

İletişim çağı , olarak da adlandırılan yirminci yüzyılda iletişim biliminde büyük gelişmeler olmuş, bu bilim tek bir bakış açısı olmaktan öte, ilişkilendirildiği birçok alanın ayrılmaz bir parçası olma özelliği kazanmıştır. İletişim biliminin kapsamı da ilgili çalışmaların artması ile daha da genişlemiştir. Örneğin; tıp bilimindeki gelişmeler biyolojik iletişim, nörolojik iletişim, psikoloji bilimindeki gelişmeler iletişim psikolojisi, bilgisayar bilimleri ve sibernetik alanındaki gelişmeler veri iletişimi, felsefe alanındaki yeni gelişmeler iletişim felsefesine, dil bilim ve semantik alanındaki gelişmeler anlamsal iletişime, basm-yaym alanındaki gelişmeler kitle iletişimine, davranış bilimleri ve eğitim bilimlerindeki gelişmeler de bir eğitim iletişimi kavramına yönelik yapıyı hazırlamıştır.

Kaynakça

  • Barkan, Murat. Eğitim Amaçlı iletişim ve Videonun işlevleri: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesinde örgütsel Uygulama Model önerisi” Anadolu Üniversitesi Yayınları No: 271 Açıköğretim Fakültesi Yayınları No: 129, Eskişehir, 1988.
  • Demirtaş Abdurrahmnn. “Kitle iletişimimizin Eğitim Sistemimizdeki Yeri”, Kitle iletişim Araçları ve Eğitim Sempozyumu, 2 Kasım 1984. AÜ. EBF. Yayım No: 137. Ankara, 1985.
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Deniz Deryakulu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 6 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1992

Kaynak Göster

APA Deryakulu, D. (2019). EĞİTİM İLETİŞİMİ KAVRAMI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(2), 787-794. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000574
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.