Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

YETİŞKİN EĞİTİMİ AÇISINDAN TÜRKİYE'DEKİ UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA BİR BAKIŞ

Yıl 1992, , 285 - 293, 08.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000639

Öz

Bilgi birikimi ve teknolojideki hızlı gelişmeler yeni örgütsel yapılan ve yeni iletişim biçimlerini gerekli hale getirirken bireylerin eğitim gereksinimlerini de çeşitlendirmekte ve, her geçen gün arttırmaktadır. Bu gereksinimleri var olan örgün eğitim sistemleriyle ve kullanılan eğitim teknolojileri ile karşılamak ise olanaksızlaşmaktadır. Buna ek olarakda eğitimin ekonomik, kültürel ve toplumsal sistemler içindeki yeri ve önemi değişmekte ve bu değişim de eğitim- sistemlerinin karşılarına çözümü zor sorunlar çıkarmaktadır. Bu sorunların çözümü için yaşam -boyu eğitim,' dönüşlü eğitim, sürekli eğitim yaygın, eğitim, uzaktan eğitim, mektupla eğitim, yaz okulu,, açık üniversite gibi kavramlar ortaya çıkmış ve bu kavramlara dayanak olarak çok çeşitli uygulamalar yapılmış ve yapılmaktadır.

Kaynakça

  • Y.Ö.K. Türk Yüksek Öğretiminde 10 yıl 1981-1991 1981 Reformu ve Sonuçları^ Y.Ö.K. Başkam Prof. Dr. İhsan Doğramacının Akademik Personele Gönderdiği Rapor, Ankara 1991.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ahmet Duman Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 8 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1992

Kaynak Göster

APA Duman, A. (2019). YETİŞKİN EĞİTİMİ AÇISINDAN TÜRKİYE’DEKİ UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA BİR BAKIŞ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(1), 285-293. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000639
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.