Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

BAŞARILI BİR GRUP ÇALIŞMASI İÇİN TOPLUMSAL BECERİLER

Yıl 1991, , 595 - 601, 08.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000677

Öz

Burada bir öğretmen dördüncü sınıfta, öğrenme grupları denemesi yapmaktadır. O “bunun bir düzensizlik” olduğunu düşünür. Bir grupta, öğrenciler kimin yazım işini yapacağı konusunda anlaşmazlık içindeyken diğer bir grupta da bir çocuk katılmada çekingenlik gösterip sessizce oturmaktadır. Üçüncü bir grubun iki üyesi futbol hakkında konuşurken üçüncü üyesi ise ödev yapabilmektedir. O zaman öğretmen, “benim öğrencilerim işbirliği içinde nasıl çalışacaklarını bilmiyorlar” diye iç çekebilir.

Kaynakça

  • Johnson, D.W. (1986). Reaching Out Interfersonal Effectiveness and Selfactualization. Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Johnson David W. Bu kişi benim

Roger T. Johnson Bu kişi benim

Cem Babadoğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 8 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1991

Kaynak Göster

APA David W., J., Johnson, R. T., & Babadoğan, C. (2019). BAŞARILI BİR GRUP ÇALIŞMASI İÇİN TOPLUMSAL BECERİLER. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 24(2), 595-601. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000677
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.