Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

EĞİTİM ARAŞTIRMASI VE POPPER'IN BİLGİ KURAMI

Yıl 1990, , 599 - 613, 16.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000775

Öz

Eğitim araştırmalarının eğitim uygulamaları üzerinde çok az etkisi olduğu savı yaygındır1. Bu dergide bir yazar (Degenhardt, 1984), eğitim araştırmalarının eğitim üzerinde olumsuz etkilerini tartışma konusu yapmaktadır. Kuşkusuz konu üzerinde dikkatle durmak ve eğitim düşüncesi ve araştırmasına yönelik daha çağdaş ve titiz yaklaşımların ele alınması bir ihtiyaç olarak kendini duyurmaktadır (Degenhardt, s. 251.). Bu makale, insan gereksinimlerine duyarlı eğitim araştırmalarından bazılarına ilişkin bir yaklaşımı formüle etme girişimidir.

Kaynakça

  • Popper, K.R. ,T/ie Myth of the Framework\ In the Abdication of Philosophy: Philosophy and the Public Good, edited by E. Ereeman. Open Court, 1974a.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Sabri Büyükdüvenci Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 16 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1990

Kaynak Göster

APA Büyükdüvenci, S. (2019). EĞİTİM ARAŞTIRMASI VE POPPER’IN BİLGİ KURAMI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 23(2), 599-613. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000775
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.