Bilindiği üzere, eğitim birey davranışlarının değişme sürecidir. İnsanın dünyaya gelmesiyle başlayan ve bayatı boyu süren bu sürecin okulda, planlı ve programlı olarak yürütülen boyutu bireyin öğretimini oluşturur, Öğretim, eğitim amaçları doğrultusunda davranış değiştirme ya da yeni davranışlar oluşturma için öğrencilere yardımcı olma çabalarını içermektedir. Öğretim güdümlüdür, planbdır, programlıdır, desteklidir. Öğrencinin öğretmen ile ve onun sağladığı ortamla etkileşimi önem taşır.
| Birincil Dil | Türkçe |
|---|---|
| Konular | Alan Eğitimleri |
| Bölüm | Araştırma Makalesi |
| Yazarlar | |
| Yayımlanma Tarihi | 20 Ağustos 2019 |
| Yayımlandığı Sayı | Yıl 1989 Cilt: 22 Sayı: 1 |
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.