Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

SÖZEL OLMAYAN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ ÖĞRETİME ETKİLERİ

Yıl 1989, , 225 - 240, 20.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000880

Öz

Günümüzde, öğretimin niteliğini geliştirmek amacıyla öğretmen dav-men davranışları alanında yapılan araştırmaların hızla yaygınlaştığı görülmektedir.

Esasen, eğitim araştırmalarının konusu, eğitim süreç ve sonuçlarıyla ilgili insan davranışlarıdır. Birey davranışları, sınıf-içi öğretimde, öğretmen ve öğrenci davranışlarını kapsamaktadır. Öğretimin niteliğini geliştirmek için yapılan araştırmaların, öğretmenlere “Hangi?” davranışların, “Nasıl?” kazandırdacağı konusu üzerinde yoğunlaşması doğal bir sonuçtur.

Kaynakça

  • .
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Suat Pektaş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 20 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1989

Kaynak Göster

APA Pektaş, S. (2019). SÖZEL OLMAYAN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARININ ÖĞRETİME ETKİLERİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 22(1), 225-240. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000880
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.