Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

OKULDA AKADEMİK PERSONELİN GELİŞTİRİLMESİ

Yıl 1987, , 35 - 42, 27.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001068

Öz

PG program değerlendirmesi: Program değerlendirmesi, programın ürününün, prosedür ya da amacının değerinin kararlaştırılması, ya da özgül amaçlara ulaşmak için geliştirilmiş alternatif yaklaşımların potansiyel yararlılığının saptanması olarak tanımlanmaktadır. Program değerlendirmesi, etkili eğitim ve eğitim kararları almak için gerekli betimsel ve yargısal bilginin sistematik olarak toplanması için geliştirilmiş prosedürlerden oluşur.

Kaynakça

  • Doll, Ronald C. Supervision For Staff Development : Ideas and Application. Buston et al., Allyn and Bacon, Inc., 1983.
  • Smyth, W. John. “Educational Leadersphip and Staff Development : Stop the Train (ing), I Want to Get off”, NASSP Bulletin (March 1983) 60-67.
  • Westerberg, Tim. “Mastery Learning for Teachers: A Competency-Based Program for Improving Instruction”, NASSP Bulletin (March 1983) 22-25.
Toplam 3 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ali Balcı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 27 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1987

Kaynak Göster

APA Balcı, A. (2019). OKULDA AKADEMİK PERSONELİN GELİŞTİRİLMESİ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 20(1), 35-42. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001068
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.