Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜREÇLERİ ve YENİ TEKNOLOJİLER

Yıl 1987, , 385 - 394, 27.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001071

Öz

Yüzyılların kültür mirası ile yüklü dünyamızda insanoğlu, ilk çağlardan itibaren kendi yeteneklerinin üstüne çıkmaya çalışmıştır. Bu süreçte geliştirdiği araçlarla bilgi ve deneyimi artmış, geliştirdiği her yeni araç ona yeni ufuklar açmıştır. İnsanlar geliştirdikleri araçları eğitimde kullanmaya başlaması çok eskilere dayanmasına rağmen bu süreç II. Dünya savaşından sonra çok daha hızlı bir gelişme göstermiştir. Özellikle bilim ve teknolojideki gelişmeler ve bunların birbirlerini etkilemesi sonucu ortaya çıkan yeni bilim alanları ve yeni teknolojiler bütün alanlarda yeni ufuklar açmıştır. Artık şimdiye kadar geleneksel yapılarını koruyan her kurum, düşünce ve eylem kendilerini yeniden gözden geçirmek zorunda kalmıştır. Eğitim de bunların başında gelmektedir.

Kaynakça

  • Waugei, Rene., Jacques, Soisson. Cours de Pédagogie. Tome II. Paris: Imprimerie No tional, 1969.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Necmettin Teker Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 27 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1987

Kaynak Göster

APA Teker, N. (2019). ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜREÇLERİ ve YENİ TEKNOLOJİLER. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 20(1), 385-394. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000001071
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.