BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2005, Cilt: 38 Sayı: 2, 187 - 195, 01.10.2005
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000115

Öz

Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Bir Yaklaşım mı Yoksa Geleneksel Bir Anlayış mı?

Yıl 2005, Cilt: 38 Sayı: 2, 187 - 195, 01.10.2005
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000115

Öz

Fakülteler ve eğitim kurumları, hizmet öncesi eğitim gören öğretmen
adaylarının günümüzde okullarda uygulanan yöntem, teknik ve yaklaşımları
öğrenmelerine olanak sağlayacak, karşılıklı işbirliği ve etkileşim olanakları
geliştirmelidir. Mesleğe hazırlanan öğretmen adaylarına, yeni yöntem ve
teknikleri uygulama imkanı verilmelidir. Bu, en etkili bir biçimde işbirliğine
dayalı stratejiler kullanılarak, araştırmacı bir yaklaşımla gerçekleştirilebilir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA88PP89VB
Bölüm Çeviri
Yazarlar

Doreen Shantz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Cilt: 38 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Shantz, D. (2005). Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Bir Yaklaşım mı Yoksa Geleneksel Bir Anlayış mı?. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 38(2), 187-195. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000115

Cited By




Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Züleyha YILDIRIM YAKAR
https://doi.org/10.33437/ksusbd.655590




Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.