Fakülteler ve eğitim kurumları, hizmet öncesi eğitim gören öğretmen
adaylarının günümüzde okullarda uygulanan yöntem, teknik ve yaklaşımları
öğrenmelerine olanak sağlayacak, karşılıklı işbirliği ve etkileşim olanakları
geliştirmelidir. Mesleğe hazırlanan öğretmen adaylarına, yeni yöntem ve
teknikleri uygulama imkanı verilmelidir. Bu, en etkili bir biçimde işbirliğine
dayalı stratejiler kullanılarak, araştırmacı bir yaklaşımla gerçekleştirilebilir.
Diğer ID | JA88PP89VB |
---|---|
Bölüm | Çeviri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ekim 2005 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Cilt: 38 Sayı: 2 |
AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.
AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.