Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Eğitim Eylem Araştırması-Öğretmen Araştırması

Yıl 2001, Cilt: 34 Sayı: 1, 35 - 43, 10.09.2001
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000040

Öz

ÖZET



Bu çalışmada, eğitim
literatüründe bir eylem araştırması olarak ele alınabilen öğretmen araştırması
anlatılmıştır.
Tanımları, özellikleri, bileşenleri ve eylem araştırması aşamaları verilmiştir.
Öğretmen araştırmasınınfaydaları ve okullarda öğretmenin araştırmacı olarak
rolü tartışılmıştır.

Kaynakça

  • Allan, K.K., and Miller, M.S. (1990). Teacher-Researcher Collaboration: Cooperative Professional Development, Theory into Practice, 24,196-202.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Nilgün Köklü Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 10 Eylül 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 34 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Köklü, N. (2001). Eğitim Eylem Araştırması-Öğretmen Araştırması. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 34(1), 35-43. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000040

Cited By








Eylem Araştırması’nın Eğitim Alanında Kullanımı ve Önemi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Mahmut KARATAY
https://doi.org/10.26466/opus.736788
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.