Toplam Kalite Yönetimi (TQM), Kalite Kontrolü (QC), ve
Uluslararası Standardizasyon Örgütü (ISO) 9000 gibi kalite yönetimi sistemleri
ürün ve hizmetlerin sürekli gelişimi, • müşteri doyumu ve katılımcı yönetim
üzerinde odaklanmışlardır. Kalite yönetimi sistemleri ve onların ticaret,
sanayi ve (yakın zamanlarda) eğitimdeki uygulamaları üzerine çokça yazılmış
olmasına karşın bu sistemler ve eğitsel değerlendirme arasında çok az bağlantı
kurulmuştur. Bu çalışma ticaret ve sanayide kalite geliştirmeyi tanımlayan en
çok prestije sahip üç ödülü ortaya koymakta ve ticaret ve sanayi İçin kullanılan kalite
değerIendirme ölçütlerinin nasıl mesleki eğitimin değerlendirilmesi ile il
işkilendirilebileceğini tanımlamaktadır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Eğitim Üzerine Çalışmalar |
Bölüm | Çeviri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 10 Eylül 2001 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2001 Cilt: 34 Sayı: 1 |
AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.
AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.