Yirminci yüzyılın başlarında
bilimsel bovut kazanmaya başlayan yönetim kavramı, disiplinlerarası bir
yaklaşımla çok kısa bir sürede gelişerek, 1990'11 yılların başlarından itibaren
ülkemizde de anılmaya başlayan Toplam Kalite Yönetimi (TKİ') anlayışını doğurmuştur.
Bil makalede de TKY'den
bahsedilerek, günümüzde en önemli hizmet sektörlerinden biri olarak kabul
edilen eğilimde TK)' anlayışının "müşteri” kavramı üzerinde biçimlenme
şekli irdelenmeye çalışılacaktır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Eğitim Üzerine Çalışmalar |
Bölüm | Derleme Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 10 Eylül 2001 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2001 Cilt: 34 Sayı: 1 |
AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.
AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.