Yirminci yüzyılın başlarında
bilimsel bovut kazanmaya başlayan yönetim kavramı, disiplinlerarası bir
yaklaşımla çok kısa bir sürede gelişerek, 1990'11 yılların başlarından itibaren
ülkemizde de anılmaya başlayan Toplam Kalite Yönetimi (TKİ') anlayışını doğurmuştur.
Bil makalede de TKY'den
bahsedilerek, günümüzde en önemli hizmet sektörlerinden biri olarak kabul
edilen eğilimde TK)' anlayışının "müşteri” kavramı üzerinde biçimlenme
şekli irdelenmeye çalışılacaktır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Studies on Education |
Journal Section | Derleme Makaleler |
Authors | |
Publication Date | September 10, 2001 |
Published in Issue | Year 2001 Volume: 34 Issue: 1 |
The content of the Journal of Faculty of Educational Sciences adopts Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
AUJFES is licensed under CC BY-NC-ND 4.0