Çeviri
BibTex RIS Kaynak Göster

Eğitimsel Söylemde Hermeneutik:Temeller

Yıl 2000, Cilt: 33 Sayı: 1, - , 01.03.2000
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000027

Öz

Anlama boyutu, bu çalışmanın konusudur.
Anlamanın nasıl mümkün olduğunu, hangi temel kavram ve süreçlerin işe
karıştığını bilimsel bir yolla ele almaya çalışacağız.

Kaynakça

  • .
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Helmut Danner Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2000
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Cilt: 33 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Danner, H. (2000). Eğitimsel Söylemde Hermeneutik:Temeller. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 33(1). https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000027
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.