Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

EĞİTİM KURAMINDA YAYGIN KARIŞIKLIKLAR

Yıl 1994, Cilt: 27 Sayı: 1, 261 - 277, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000425

Öz

Üniversitelerin eğitim bölümlerindeki öğrenciler eğitim psikolojisi, eğitim istatistiği, eğitim tarihi, karşılaştırmalı eğitim, eğitim sağlığı vb. gibi konuları çalışırlar ve anlaşılabilir bir konuşma tutumluluğundan ötürü insanlar bunların tümünün etrafına bir kordon atıp ona ‘eğitim’ demişlerdir. Belki de bu ad çok belirsiz olduğu için, İngiltere’de ve başka yerlerde, uzmanlar gerçek öğretim pratiği ile ilgisi daha bir açık olan çalışmaları ayırdetmek için ‘eğitim kuramı’ terimini icat etmişlerdir.

Kaynakça

  • Edward Best, “Common Confusions in Educational Theory”, Reginal D. Archambault (editör), Philosophical Analysis and Educaliony (London: Routledge & ICegan Paul, 1972).
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Edward Best Bu kişi benim

Hasan Ünder Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Cilt: 27 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Best, E., & Ünder, H. (2019). EĞİTİM KURAMINDA YAYGIN KARIŞIKLIKLAR. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 261-277. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000425
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi (AÜEBFD), Ankara Üniversitesi Yayınevi'nin kurumsal dergisidir. 

Creative Commons License AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.

AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.