Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

PLANLI DÖNEMDE KADIN EĞİTİMİ POLİTİKAMIZ

Yıl 1994, Cilt: 27 Sayı: 1, 401 - 427, 02.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000435

Öz

Eğitim ekonomisi bilimi açısından, eğitim; büyük bir kısmı üretken olan beşeri ve fiziki kaynakları, üretim sürecinde devreye sokabilmek için yapılan faaliyetler bütünü olarak tanımlanır. Diğer bir deyişle, bireyleri belli bilgi ve becerilerle donatarak üretim sürecinde kullanılan iş gücü, sermaye, doğal kaynaklar ve teknolojinin en iyi şekilde değerlendirilmesini amaçlayan ve bunu yaparken de ekonominin temel ilkelerinden hareket eden etkinliklerin tümüne eğitim denmektedir.

Kaynakça

  • .Akyiiz, Emine. Eğilim Hukuku, Ankara: A.Ü. Eğitim Fakültesi Eğitim Araştırmalnrı Merkezi 6, 1981. Akyiiz, Yahya, Türk Eğitim Tarihi (Başlangıçtan 1993’e) İstanbul: Kültür Koleji Yayınları, 1993. Başaran, I. Ethem. Örgütlerde İşgören Hizmetlerinin Yönetimi, Ankara: A.Ü. Eğitim Bilimleri Fakültesi, 1985.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yasemin Karaman Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 2 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Cilt: 27 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Karaman, Y. (2019). PLANLI DÖNEMDE KADIN EĞİTİMİ POLİTİKAMIZ. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 27(1), 401-427. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000435

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License