Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

YENİ AMAÇLARA ULAŞMAYI KOLAYLAŞTIRAN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI

Yıl 1992, Cilt: 25 Sayı: 2, 677 - 686, 06.08.2019
https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000589

Öz

Son günlerde bir'meslektaşım bana “bir fen bilgisi öğretmeni olarak öğrencilerinizin fen deneyimlerinden ne sonuçlara varmalarını istersiniz” sorusuna cevap olarak öğretmenler tarafından oluşturulan öğrenci kazançlarının bir listesini gösterdi. Liste özel bir konuda rapor oluşturmak üzere biraraya getirilecek üst düzey fen eğiticileri tarafından kolaylıkla oluşturulabilirdi. Liste fen eğitiminde güncel, tüm felsefi yönleri ve amaçlan içermekteydi. Bu çalışmanın ana vurgusu; zayıf sınıf modellerinden dolayı bu listeyi oluşturan öğretmenlerin bölge üniversitesi tarafından işbirliği açısından işe yaramaz olarak tanımlanmış bulunmalarıdır.

Kaynakça

  • Teachers Behaviors That Facilitate New Goals, Education and Urban Society, Vol. 22 No. 1, November 1989, 30-39
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ronald J. Bonnstetter Bu kişi benim

Tanju Gürkan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 6 Ağustos 2019
Yayımlandığı Sayı Yıl 1992 Cilt: 25 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Bonnstetter, R. J., & Gürkan, T. (2019). YENİ AMAÇLARA ULAŞMAYI KOLAYLAŞTIRAN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI. Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES), 25(2), 677-686. https://doi.org/10.1501/Egifak_0000000589

Creative Commons LicenseThe content of the Journal of Faculty of Educational Sciences is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License