This study aims to determine whether or not there is a relationship between interest with Facebook ads and purpose of using Facebook. The survey was applied to 283 people on internet for this purpose. The findings of research confirm relationship between interest with Facebook ads and “social searching” and “social browsing” defining as purposes of using Facebook.
Social Media Advertising Facebook Ads Social Networking Sites
Bu araştırmada Facebook’ta bulunma amaçları ile Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında bir ilişki olup olmadığı ölçülmüştür. Bu amaçla internet üzerinden 283 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırmanın bulguları Facebook’ta bulunma amaçları olarak tanımlanan “sosyal arama” ve “sosyal tarama” değişkenleriyle Facebook reklamlarına duyulan ilgi arasında anlamlı ilişkiler olduğunu destekler niteliktedir.
Sosyal Medya Reklamcılığı Facebook Reklamları Sosyal Ağ Siteleri
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2014 |
Gönderilme Tarihi | 13 Ocak 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 14 Sayı: 4 |
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.