Cilt: 14 Sayı: 4, 1.12.2014

Yıl: 2014

Makaleler

Araştırma Makalesi

3. Etkileşimli Ortam Yönlendirmeleri ile Dijital İşbirliğinin Sağlanması: Dergilerde QR Kod Kullanımı

Araştırma Makalesi

4. Etnik Pazarlamada Helal Kavramının Kullanımı “Almanya’da Yayınlanan Gıda Reklamları Üzerine Bir İnceleme”

Araştırma Makalesi

5. İki Aşamalı Çok Kriterli Karar Verme ile Performans Değerlendirmesi: AHP ve TOPSIS Yöntemlerinin Entegrasyonu

Araştırma Makalesi

6. Finansal Tabloların Sunumunda XBRL Kullanımı: ABD Örneği ve Türkiye’de Uygulanabilirliği

Araştırma Makalesi

10. Sosyal Harcamaların Yoksulluk Üzerine Etkileri: Ampirik Bir İnceleme