BibTex RIS Kaynak Göster

Okul öncesi dönemde Montessori Eğitimi

Yıl 2012, , 113 - 128, 01.12.2012
https://doi.org/10.1501/Asbd_0000000033

Öz

Okul öncesi eğitimde birçok eğitim yöntemi uygulanmaktadır. Bu eğitim yöntemlerinden biri de Montessori eğitimidir. Montessori eğitimi, çocuk merkezli olması, kullanılan materyallerinin özellikleri ve eğitim anlayışı ile çocuğun gelişimini desteklemektedir. Maria Montessori tarafından geliştirilen bu eğitim yaklaşımında çocuklar gerçek materyallerle birebir çalışmakta ve bu materyaller çocukların gelişim alanlarını desteklemektedir. Yapılan bu çalışmada Montessori eğitimi veMontessori eğitiminin gelişim alanlarına etkisi incelenmiştir

MONTESSORI EDUCATION IN PRE-SCHOOL PERIOD

Yıl 2012, , 113 - 128, 01.12.2012
https://doi.org/10.1501/Asbd_0000000033

Öz

Many training methods are applied in pre-school education. Montessori education is one of the these training methods. Montessori education is child centered and support the child development with the characteristics of the materials used and understanding of education. By Maria Montessori developed this educational approach and in this approach children working one to one real materials and these materials are to support children's development area. In this study, Montessori education and effect of the Montessori education on the development areas were investigated

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA46KG46UG
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Burcu Mutlu Bu kişi benim

Arzu Ergişi Bu kişi benim

Aynur Bütün Ayhan Bu kişi benim

Neriman Aral Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012

Kaynak Göster

APA Mutlu, B., Ergişi, A., Bütün Ayhan, A., Aral, N. (2012). Okul öncesi dönemde Montessori Eğitimi. Ankara Sağlık Bilimleri Dergisi, 1(3), 113-128. https://doi.org/10.1501/Asbd_0000000033

Cited By

















2560px-CC_BY-NC-ND.svg.png

Ankara Sağlık Bilimleri Dergisinde (Journal of Ankara Health Sciences) yayımlanan çalışmaların telif hakları dergimizde olup, yayınlanan çalışmalar CC BY-NC-ND 4.0 lisansı altında açık erişim olarak yayımlanmaktadır. Yayımlanmak üzere kabul edilen çalışmaların her türlü yayın hakkı dergiyi yayımlayan kuruma aittir.

Makale gönderme süreçleri ve "Telif Hakkı Devir Formu" hakkında yardım almak için tıklayınız.