Yazar, "piyasa haberleri" terimini açıklıyor ve piyasa haberlerinin pazarlama sistemindeki yerini vurguluyor. Daha sonra Türkiye'deki mevcut piyasa haberleri ele alınıyor ve sistemin zayıf noktaları ortaya konuyor. Türkiye'de verimli bir piyasa haberleri sistemi kurmak için devlet desteğine ihtiyaç duyulduğunu şiddetle savunuyor.
The author describes the term “market news” and points out where market news stands in the marketing system. Later present market news in Turkey is discussed and weak points of the system is put out. He strongly suggests the need for government support to set up an efficient market news system in Turkey.
| Birincil Dil | Türkçe |
|---|---|
| Konular | Ziraat Mühendisliği (Diğer) |
| Bölüm | Makaleler |
| Yazarlar | |
| Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 1969 |
| Gönderilme Tarihi | 1 Ocak 1969 |
| Kabul Tarihi | 31 Ocak 1969 |
| Yayımlandığı Sayı | Yıl 1969 Cilt: 2 Sayı: 1 |
BAHÇE Dergisi
bahcejournal@gmail.com
https://bahcejournal.org
Atatürk Bahçe Kültürleri Merkez Araştırma Enstitüsü, 77100 Yalova
X (Twitter), Linkedin, Facebook, Instagram