BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2008, Cilt: 16 Sayı: 1, 171 - 187, 01.11.2008
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.236

Öz

The purpose of this article is to instruct teacher and counselor, who have important role in implementing inclusion successfully, about employing social skills training in inclusion classrooms. The study focuses on identifying individual’s current level of social functioning, selecting and implementing the intervention program according to type of social skills deficits, assessing and modifying the intervention. Moreover, in this study some strategies which are used in inclusive classrooms for promoting social interactions for disabled and non-disabled students are expressed

Genel Eğitim Sınıflarında Engelli Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin Desteklenmesi

Yıl 2008, Cilt: 16 Sayı: 1, 171 - 187, 01.11.2008
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.236

Öz

Bu makalenin amacı, kaynastırmanın basarıyla uygulanmasında önemli rollere sahip olan sınıf ögretmenlerine ve rehber ögretmenlere, kaynastırmanın uygulandıgı genel egitim sınıflarında sosyal beceri ögretiminin nasıl yapılacagı konusunda bilgi vermektir. Makalede, ögrencilerin sosyal islevlerindeki hali hazırdaki düzeyinin belirlenmesi, yetersizligin türüne uygun sosyal beceri programının seçilmesi, ögretilmesi ve uygulanan ögretim programının degerlendirilmesi üzerinde durulmustur. Makalede ayrıca genel egitim sınıflarında engelli olan ve olmayan ögrencilerin sosyal etkilesimlerinin desteklenmesinde kullanılabilecek yöntemlere ve bazı stratejilere yer verilmistir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Elif SAZAK Pınar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Kasım 2008
Gönderilme Tarihi 30 Ekim 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 16 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Pınar, E. S. (2008). Genel Eğitim Sınıflarında Engelli Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin Desteklenmesi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 16(1), 171-187. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.236
AMA Pınar ES. Genel Eğitim Sınıflarında Engelli Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin Desteklenmesi. ASBİ. Kasım 2008;16(1):171-187. doi:10.11616/AbantSbe.236
Chicago Pınar, Elif SAZAK. “Genel Eğitim Sınıflarında Engelli Olan Ve Olmayan Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin Desteklenmesi”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16, sy. 1 (Kasım 2008): 171-87. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.236.
EndNote Pınar ES (01 Kasım 2008) Genel Eğitim Sınıflarında Engelli Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin Desteklenmesi. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 1 171–187.
IEEE E. S. Pınar, “Genel Eğitim Sınıflarında Engelli Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin Desteklenmesi”, ASBİ, c. 16, sy. 1, ss. 171–187, 2008, doi: 10.11616/AbantSbe.236.
ISNAD Pınar, Elif SAZAK. “Genel Eğitim Sınıflarında Engelli Olan Ve Olmayan Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin Desteklenmesi”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16/1 (Kasım 2008), 171-187. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.236.
JAMA Pınar ES. Genel Eğitim Sınıflarında Engelli Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin Desteklenmesi. ASBİ. 2008;16:171–187.
MLA Pınar, Elif SAZAK. “Genel Eğitim Sınıflarında Engelli Olan Ve Olmayan Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin Desteklenmesi”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 16, sy. 1, 2008, ss. 171-87, doi:10.11616/AbantSbe.236.
Vancouver Pınar ES. Genel Eğitim Sınıflarında Engelli Olan ve Olmayan Öğrencilerin Sosyal Becerilerinin Desteklenmesi. ASBİ. 2008;16(1):171-87.

   15499    15500  15501   15502

E-posta: sbedergi@ibu.edu.tr