APA |
Durmuş, S., & Bahar, M. (2005). 2004 Öğretim Programlarında Ölçme Değerlendirme Yaklaşımı: İlköğretim Matematik, Fen ve Teknoloji Dersi Örneği. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(10), 133-148. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.163 |
|
AMA |
Durmuş S, Bahar M. 2004 Öğretim Programlarında Ölçme Değerlendirme Yaklaşımı: İlköğretim Matematik, Fen ve Teknoloji Dersi Örneği. ASBİ. Mayıs 2005;1(10):133-148. doi:10.11616/AbantSbe.163 |
|
Chicago |
Durmuş, Soner, ve Mehmet Bahar. “2004 Öğretim Programlarında Ölçme Değerlendirme Yaklaşımı: İlköğretim Matematik, Fen Ve Teknoloji Dersi Örneği”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1, sy. 10 (Mayıs 2005): 133-48. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.163. |
|
EndNote |
Durmuş S, Bahar M (01 Mayıs 2005) 2004 Öğretim Programlarında Ölçme Değerlendirme Yaklaşımı: İlköğretim Matematik, Fen ve Teknoloji Dersi Örneği. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 10 133–148. |
|
IEEE |
S. Durmuş ve M. Bahar, “2004 Öğretim Programlarında Ölçme Değerlendirme Yaklaşımı: İlköğretim Matematik, Fen ve Teknoloji Dersi Örneği”, ASBİ, c. 1, sy. 10, ss. 133–148, 2005, doi: 10.11616/AbantSbe.163. |
|
ISNAD |
Durmuş, Soner - Bahar, Mehmet. “2004 Öğretim Programlarında Ölçme Değerlendirme Yaklaşımı: İlköğretim Matematik, Fen Ve Teknoloji Dersi Örneği”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1/10 (Mayıs 2005), 133-148. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.163. |
|
JAMA |
Durmuş S, Bahar M. 2004 Öğretim Programlarında Ölçme Değerlendirme Yaklaşımı: İlköğretim Matematik, Fen ve Teknoloji Dersi Örneği. ASBİ. 2005;1:133–148. |
|
MLA |
Durmuş, Soner ve Mehmet Bahar. “2004 Öğretim Programlarında Ölçme Değerlendirme Yaklaşımı: İlköğretim Matematik, Fen Ve Teknoloji Dersi Örneği”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 1, sy. 10, 2005, ss. 133-48, doi:10.11616/AbantSbe.163. |
|
Vancouver |
Durmuş S, Bahar M. 2004 Öğretim Programlarında Ölçme Değerlendirme Yaklaşımı: İlköğretim Matematik, Fen ve Teknoloji Dersi Örneği. ASBİ. 2005;1(10):133-48. |
|