APA |
Duman, Ç. (2022). AHMET YAŞAR OCAK, KÜLTÜR TARİHİ KAYNAĞI OLARAK MENAKIBNAMELER METODOLOJİK BİR YAKLAŞIM, TÜRK TARİH KURUMU YAYINLARI, ANKARA, 2010, 130 SAYFA. BENGİ Dünya Yörük-Türkmen Araştırmaları Dergisi, 2022(2), 292-298. |
|
AMA |
Duman Ç. AHMET YAŞAR OCAK, KÜLTÜR TARİHİ KAYNAĞI OLARAK MENAKIBNAMELER METODOLOJİK BİR YAKLAŞIM, TÜRK TARİH KURUMU YAYINLARI, ANKARA, 2010, 130 SAYFA. BENGİ. Eylül 2022;2022(2):292-298. |
|
Chicago |
Duman, Çağdaş. “AHMET YAŞAR OCAK, KÜLTÜR TARİHİ KAYNAĞI OLARAK MENAKIBNAMELER METODOLOJİK BİR YAKLAŞIM, TÜRK TARİH KURUMU YAYINLARI, ANKARA, 2010, 130 SAYFA”. BENGİ Dünya Yörük-Türkmen Araştırmaları Dergisi 2022, sy. 2 (Eylül 2022): 292-98. |
|
EndNote |
Duman Ç (01 Eylül 2022) AHMET YAŞAR OCAK, KÜLTÜR TARİHİ KAYNAĞI OLARAK MENAKIBNAMELER METODOLOJİK BİR YAKLAŞIM, TÜRK TARİH KURUMU YAYINLARI, ANKARA, 2010, 130 SAYFA. BENGİ Dünya Yörük-Türkmen Araştırmaları Dergisi 2022 2 292–298. |
|
IEEE |
Ç. Duman, “AHMET YAŞAR OCAK, KÜLTÜR TARİHİ KAYNAĞI OLARAK MENAKIBNAMELER METODOLOJİK BİR YAKLAŞIM, TÜRK TARİH KURUMU YAYINLARI, ANKARA, 2010, 130 SAYFA”, BENGİ, c. 2022, sy. 2, ss. 292–298, 2022. |
|
ISNAD |
Duman, Çağdaş. “AHMET YAŞAR OCAK, KÜLTÜR TARİHİ KAYNAĞI OLARAK MENAKIBNAMELER METODOLOJİK BİR YAKLAŞIM, TÜRK TARİH KURUMU YAYINLARI, ANKARA, 2010, 130 SAYFA”. BENGİ Dünya Yörük-Türkmen Araştırmaları Dergisi 2022/2 (Eylül 2022), 292-298. |
|
JAMA |
Duman Ç. AHMET YAŞAR OCAK, KÜLTÜR TARİHİ KAYNAĞI OLARAK MENAKIBNAMELER METODOLOJİK BİR YAKLAŞIM, TÜRK TARİH KURUMU YAYINLARI, ANKARA, 2010, 130 SAYFA. BENGİ. 2022;2022:292–298. |
|
MLA |
Duman, Çağdaş. “AHMET YAŞAR OCAK, KÜLTÜR TARİHİ KAYNAĞI OLARAK MENAKIBNAMELER METODOLOJİK BİR YAKLAŞIM, TÜRK TARİH KURUMU YAYINLARI, ANKARA, 2010, 130 SAYFA”. BENGİ Dünya Yörük-Türkmen Araştırmaları Dergisi, c. 2022, sy. 2, 2022, ss. 292-8. |
|
Vancouver |
Duman Ç. AHMET YAŞAR OCAK, KÜLTÜR TARİHİ KAYNAĞI OLARAK MENAKIBNAMELER METODOLOJİK BİR YAKLAŞIM, TÜRK TARİH KURUMU YAYINLARI, ANKARA, 2010, 130 SAYFA. BENGİ. 2022;2022(2):292-8. |
|