BibTex RIS Kaynak Göster

İlköğretim Fen Öğretimine Uygulanması

Yıl 2006, Cilt: 2 Sayı: 2, 107 - 122, 01.06.2006

Öz

Kaynakça

  • Bodner, Geoerge M., Constructivism: A theory of knowledge , Journal of Chemical Education, 63(10), 873-878, 1986.
  • Budak, E., Üniversite Analitik Kimya Laboratuvarlar nda Ö rencilerin Kavramsal De i imi, Ba ar s , Tutumu ve Alg lamalar Üzerine Yap land r c Ö retim Yönteminin Etkileri , Gazi Üniversitesi E itim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2001
  • Glasersfeld, E. Cognition,Construction of Knowledge and Teaching Synthese,80(1),121-140 ,1989
  • isman, A., E itim Teknolojisinin Kuramsal Boyutu: Yap salc Yakla m n (Constructivism) E itim Ö retim Ortamlar na Etkisi , Ö retmen E itiminde Ça da Yakla mlar Sempozyumu, DEÜ, Buca E itim Fakültesi, zmir, 1999
  • . Kaptan, F., Korkmaz, H., lkö retimde Etkili Ö retme ve Ö renme Ö retmen El Kitab Modül 7, lkö retimde Fen Bilgisi Ö retimi, T.C. MEB Projeler Koordinasyon Merkezi, Ankara, 2001.

İlköğretim Fen Öğretimine Uygulanması

Yıl 2006, Cilt: 2 Sayı: 2, 107 - 122, 01.06.2006

Öz

Bu çal mada Yap salc Ö renme Modeli nin ilkö retim 2. kademe ö rencilerinin Fen ö renmelerine ve tutumlar na etkisi incelenmi tir. Ara t rma örne ini, Manisa li Köprüba okulundan seçilen 154 ö renci olu turmaktad r. Ö renciler, her s n f düzeyinde biri kontrol grubu di eri deney grubu olmak üzere rastgele iki gruba ayr lm t r. Uygulaman n ba lang c nda bütün gruplara i lenecek ünite ile ilgili öntest olarak haz rbulunu luk testi ve Fen Tutum Anketi uygulanm t r

Kaynakça

  • Bodner, Geoerge M., Constructivism: A theory of knowledge , Journal of Chemical Education, 63(10), 873-878, 1986.
  • Budak, E., Üniversite Analitik Kimya Laboratuvarlar nda Ö rencilerin Kavramsal De i imi, Ba ar s , Tutumu ve Alg lamalar Üzerine Yap land r c Ö retim Yönteminin Etkileri , Gazi Üniversitesi E itim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2001
  • Glasersfeld, E. Cognition,Construction of Knowledge and Teaching Synthese,80(1),121-140 ,1989
  • isman, A., E itim Teknolojisinin Kuramsal Boyutu: Yap salc Yakla m n (Constructivism) E itim Ö retim Ortamlar na Etkisi , Ö retmen E itiminde Ça da Yakla mlar Sempozyumu, DEÜ, Buca E itim Fakültesi, zmir, 1999
  • . Kaptan, F., Korkmaz, H., lkö retimde Etkili Ö retme ve Ö renme Ö retmen El Kitab Modül 7, lkö retimde Fen Bilgisi Ö retimi, T.C. MEB Projeler Koordinasyon Merkezi, Ankara, 2001.
Toplam 5 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehmet Çiftçi Bu kişi benim

Kadriye Erfidan Bu kişi benim

M. Sevil Çiftçi Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Çiftçi, M., Erfidan, K., & Çiftçi, M. S. (2006). İlköğretim Fen Öğretimine Uygulanması. Celal Bayar Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 2(2), 107-122.
AMA Çiftçi M, Erfidan K, Çiftçi MS. İlköğretim Fen Öğretimine Uygulanması. CBUJOS. Haziran 2006;2(2):107-122.
Chicago Çiftçi, Mehmet, Kadriye Erfidan, ve M. Sevil Çiftçi. “İlköğretim Fen Öğretimine Uygulanması”. Celal Bayar Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 2, sy. 2 (Haziran 2006): 107-22.
EndNote Çiftçi M, Erfidan K, Çiftçi MS (01 Haziran 2006) İlköğretim Fen Öğretimine Uygulanması. Celal Bayar Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 2 2 107–122.
IEEE M. Çiftçi, K. Erfidan, ve M. S. Çiftçi, “İlköğretim Fen Öğretimine Uygulanması”, CBUJOS, c. 2, sy. 2, ss. 107–122, 2006.
ISNAD Çiftçi, Mehmet vd. “İlköğretim Fen Öğretimine Uygulanması”. Celal Bayar Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 2/2 (Haziran 2006), 107-122.
JAMA Çiftçi M, Erfidan K, Çiftçi MS. İlköğretim Fen Öğretimine Uygulanması. CBUJOS. 2006;2:107–122.
MLA Çiftçi, Mehmet vd. “İlköğretim Fen Öğretimine Uygulanması”. Celal Bayar Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, c. 2, sy. 2, 2006, ss. 107-22.
Vancouver Çiftçi M, Erfidan K, Çiftçi MS. İlköğretim Fen Öğretimine Uygulanması. CBUJOS. 2006;2(2):107-22.