Öğrencilerimizin bugünün şartlarına uyum sağlayabilmeleri ve geleceğe daha iyi hazırlanabilmeleri için; nasıl öğrenecekleri, düşünecekleri ve bunlar için gerekli teknolojiyi nasıl kullanacakları konusunda bilinçli yetiştirmek gerekmektedir (Lawless ve Pellegrino, 2007). Aksi taktirde çağımızın teknolojik gelişmelerine ayak uyduramayan bireylerin yetişmesi ile eğitim sisteminin gerçek hayattan kopması ve etkili öğretim yöntemlerinin gerçekleşememesi gibi sorunlar ortaya çıkabilir (Özel, 2013).
Today, adapting to developing technology is as important in social and personal life as it is in education life. In this study, it is aimed to show the change of the difficulty and discrimination of CEMPS (Corporate Education Management and Planning System), which is one of the technological innovations, in preparation, presentation and calculation of exam questions during the measurement-evaluation phase.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Caucasian Journal of Science |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 25 Temmuz 2018 |
Gönderilme Tarihi | 4 Temmuz 2018 |
Kabul Tarihi | 20 Ağustos 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 5 Sayı: 1 |