Bu araştırmanın temel amacı, bir kurum olarak sosyal medyanın insan kaynakları yöneticilerinin iş gören tedarikseçim
ve işe alma kararları üzerindeki etkisinin-ve-belirleyiciliğinin ne düzlemde ve derecede olduğunu ortaya
koymaktır. Belirlenen amaç çerçevesinde, Tunus’ta çalışmakta oldukları işletmelerde insan kaynakları ile ilgili olarak
en yetkili konumda olan 12 kişi ile biçimsel mülakatlar gerçekleştirilmiştir. Mülakatlar sonucunda elde edilen verilerin
analizinde içerik analizi uygulanmıştır. İçerik analizleri sonucunda ortaya çıkan temalar, bir kurum olarak sosyal
medyanın hem iş gören adayları hem de insan kaynakları yöneticileri için önemli bir karar şekillendirici olduğuna
işaret etmektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2016 |
Gönderilme Tarihi | 1 Haziran 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 20 Sayı: 1 |