This paper explores the perceived social
emotional learning needs of students in high poverty schools. Social emotional
learning (SEL)is recognized within the literature as critical to success in
school and in life. Emergingwork supports the acquisition of a SEL skillset
within grades kindergarten through twelve (K-12) schools. This survey examines the perceptions of
social emotional needs as reported by students, parents and school faculty members
across four different high poverty schools in the USA.Findings provide
effective strategies and valuable data for school leaders, educators, and
counselors in addressing the
social emotional needs of urban students.
Leadership and Social Emotional Learning Urban Education School Counseling
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Eğitim Üzerine Çalışmalar |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 23 Nisan 2018 |
Gönderilme Tarihi | 25 Mayıs 2018 |
Kabul Tarihi | 25 Mayıs 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 5 Sayı: 1 |
Başvuru yapılan makalenin değerlendirmeye alınabilmesi için dergi yazım kurallarına göre yazılmış olması, tam metnin yazar bilgilerini içermemesi, makale şablonuna göre yazılması, benzerlik raporunun yüklenmesi ve telif hakkı devir formunun imzalanarak yüklenmesi gerekmektedir. Değerlendirme süreci tamamlanarak yayına kabul edilen makaleler, yazar/lar tarafından düzeltmeleri yapılıp, yazar bilgileri eklenerek yeniden dergi sitesine yüklenmelidir. Etik Kurul izni gerektiren araştırmalar ile ilgili bilgilere Etik İlkeler ve Yayın Politikası sayfasından ulaşılabilir. Etik Kurul İzni gerektirmeyen çalışmalar için in Etik Kurul İzni Gerektirmeyen Çalışma Beyan Formu doldurularak sisteme yüklenmeli ve makalede belirtilmelidir.