Bu ana çerçeve içerisinde her bir konu ele alınmakta- dır. Ancak CRM’nin asıl amacının bu konuları denetçi perspektifinde değerlendirmek olduğu ve BT konula- rına ilişkin teknik kavramları öğretmek olmadığı unu- tulmamalıdır. Sınava girecek kişilerin eksiklik hissettiği CRM’den anlayamadığı konuları mutlaka destekleyici materyallerden araştırıp öğrenmesi gerekmektedir. Bu anlamda internet üzerinden oldukça fazla kaynak bulabilirsiniz. Ancak konuların ne kadar derinlikte öğrenilmesi gerektiği sürekli akılda tutulmalıdır. Aksi halde enerjinizin çoğunu ayrıntılarda kaybetmeniz söz konusudur. Bu doğrultuda özellikle www.hows
Diğer ID | JA47RB38JM |
---|---|
Bölüm | SERTİFİKASYON |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 13 Temmuz 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Sayı: 2 |
TR Dizin'de yer alan Denetişim dergisi yayımladığı çalışmalarla; alanındaki profesyoneller, akademisyenler ve düzenleyiciler arasında etkili bir iletişim ağı kurarak, etkin bir denetim ve yönetim sistemine ulaşma yolculuğunda önemli mesafelerin kat edilmesine katkı sağlamaktadır.