BibTex RIS Kaynak Göster

İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ

Yıl 1999, Sayı: 3, - , 20.06.2015

Öz

İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ

Yıl 1999, Sayı: 3, - , 20.06.2015

Öz

Hızla artan rekabet karşısında işletmeler pazar içindeki ko­numlarını koruyabilmek ve rakiplerinin önüne geçebilmek için fa rklı stratejilere yönelm ek zorundadırlar. Müşterilerin işletmeye bağlan­maları için işletme ve müşterileri arasında bir bağlılık ilişkisi kurul­ması müşterilerin rakiplere kaymasını önleyecektir. Kitlesel kişiselleştirme(mass customization) stratejisi, işletmelere teknolojik geliş­melere bağlı olarak müşterileri ile kişisel ilişkiler geliştirme ve onları işletmeye bağlama ile birlikte düşük maliyetli üretim yapm a ve üreti­m ini kişiye özel pazarlam a fırsatı sunmaktadır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Berrin Yüksel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 20 Haziran 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Yüksel, B. (2015). İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi(3).
AMA Yüksel B. İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Haziran 2015;(3).
Chicago Yüksel, Berrin. “İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, sy. 3 (Haziran 2015).
EndNote Yüksel B (01 Haziran 2015) İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3
IEEE B. Yüksel, “İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, sy. 3, Haziran 2015.
ISNAD Yüksel, Berrin. “İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (Haziran 2015).
JAMA Yüksel B. İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2015.
MLA Yüksel, Berrin. “İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, sy. 3, 2015.
Vancouver Yüksel B. İŞLETME-MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN KİŞİSEL BOYUTA İNDİRGEMEDE KİTLESEL KİŞİSELLEŞTİRME (MASS CUSTOMIZATION) STATEJİSİNİN ROLÜ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2015(3).

Dergimiz EBSCOhost, ULAKBİM/Sosyal Bilimler Veri Tabanında, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi'nde yer alan uluslararası hakemli bir dergidir.