Hızla artan rekabet karşısında işletmeler pazar içindeki konumlarını koruyabilmek ve rakiplerinin önüne geçebilmek için fa rklı stratejilere yönelm ek zorundadırlar. Müşterilerin işletmeye bağlanmaları için işletme ve müşterileri arasında bir bağlılık ilişkisi kurulması müşterilerin rakiplere kaymasını önleyecektir. Kitlesel kişiselleştirme(mass customization) stratejisi, işletmelere teknolojik gelişmelere bağlı olarak müşterileri ile kişisel ilişkiler geliştirme ve onları işletmeye bağlama ile birlikte düşük maliyetli üretim yapm a ve üretim ini kişiye özel pazarlam a fırsatı sunmaktadır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 20 Haziran 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1999 Sayı: 3 |
Dergimiz EBSCOhost, ULAKBİM/Sosyal Bilimler Veri Tabanında, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi'nde yer alan uluslararası hakemli bir dergidir.