Reflective practice is a complex and rich topic open to discussion.
It is a new area of research and ready for the development. This book shows the
importance of the reflective practice. The goal of the book is to examine
the power of reflectivity in practice and shape the education accordingly.
This book is subdivided into 3 parts. Every part includes
subsections. Part 1 enlightens perspectives of reflective practices with 5
articles. Part 2 is about presenting reflective practices between learners and
the teachers. The last part is related to inspiration of reflective thinking in
the practices of teacher educators. Every chapter helps teachers and teacher
educators gain new understanding of expectations and national standards for
English teachers.
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Konular | Eğitim Üzerine Çalışmalar |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 7 Sayı: 9 |
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi (MAKÜ-EBED), eğitim bilimleri, alan eğitimi ve öğretmen yetiştirme alanlarındaki gelişmeleri bilimsel bir zeminde paylaşarak bilime katkı sağlamayı amaçlayan ulusal, hakemli ve bilimsel bir dergidir. Dergimiz yılda bir kez çevrimiçi olarak yayımlanmakta olup, tüm makaleler açık erişim olarak sunulmaktadır