BibTex RIS Kaynak Göster

According to Constructivist Perspective 4 E Science Learning Cycle

Yıl 2003, Cilt: 3 Sayı: 1, - , 01.04.2003

Öz

-

İNŞACI PERSPEKTİFE GÖRE 4 E FEN ÖĞRETİM DÖNGÜSÜ

Yıl 2003, Cilt: 3 Sayı: 1, - , 01.04.2003

Öz

Değişen ve gelişen teknoloji ile birlikte okullarda yapılan geleneksel eğitim yerini farklı bakış açılarına sahip teori ve uygulamalara dayanan yeni öğretim yöntem ve tekniklerine bırakmaktadır Özellikle bu teorilerin arasında önemli bir yer tutan inşacı constructivist teorinin temelleri Piaget’in çalışmaları ile atılmış ve günümüzde de farklı söylemlerle karşımıza çıkmaktadır Bu çalışmadaki amaç ülkemizde teorisi pek yaygın olarak bilinmeyen ve dolayısıyla uygulamaya henüz geçirilememiş muhafazakar inşacılık kuramı açıklanarak bunun Fen Bilgisi Öğretiminde bir yansıması olarak karşımıza çıkan Fen Bilgisi Öğrenme Döngüsü FBÖD bir örnek üzerinde tanıtılmasıdır Çalışmada baz alınan örnek ilköğretim 6 sınıfında yer alan “Yaşamımızı Yönlendiren Elektrik” ünitesindeki soyut bir kavram olan devre kavramıdır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hülya Yılmaz Bu kişi benim

Pınar Huyugüzel Çavaş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2003
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 3 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yılmaz, H., & Çavaş, P. H. (2003). İNŞACI PERSPEKTİFE GÖRE 4 E FEN ÖĞRETİM DÖNGÜSÜ. Ege Eğitim Dergisi, 3(1).