Two-years degree students who continue their education in Office Administration and Secretaryship programmes in Dumlupınar University are main mass of study. According to the results obtained, it has tried to specify significant relations at the salient point between conflict management strategies and emotional intelligence aspects, and it has done prudential evaluation and proposal about issue
Bu çalışmanın amacı; Büro Yönetimi ve Sekreterlik programında halen öğrenimleri devam eden ön lisans
öğrencilerinin duygusal zeka düzeyleri ile çatışma yönetimi stratejileri arasındaki ilişkiyi belirlemektir. Bu amaçla
konunun kuramsal çerçevesini belirlemeye yönelik olarak literatür taramasının ardından elde edilecek veriler
ışığında öğrencilerin çatışma yönetimi stratejilerinde duygusal zekanın rolünü incelemeye ilişkin saha çalışması
ile anket uygulanacaktır.
Çalışmanın ana kütlesi Dumlupınar Üniversitesi’nde Büro Yönetimi ve Sekreterlik programlarında
öğrenimlerinde devam eden ön lisans öğrencileridir. Elde edilen sonuçlara göre, çatışma yönetim stratejileri ile
duygusal zeka boyutları arasında dikkat çeken nitelikteki önemli ilişkiler belirlenmeye çalışılmış ve konuyla ilgili
geleceğe yönelik öneri ve değerlendirmeler yapılmıştır.
Büro Yönetimi ve Sekreterlik Duygusal Zeka Çatışma Yönetimi Stratejileri
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ağustos 2014 |
Gönderilme Tarihi | 5 Ocak 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 4 Sayı: 3 |