Güven, internet ticaretinde oldukça önemli bir konudur ve özellikle önemli kararlar hakkındaki sosyal davranışın bir önkoşuludur. Genellikle internet ticaretinin tehlikeli olduğu ve müşterilerin kişisel bilgilerini, kredi kartlarının bilgilerini ve diğer varlıklarını tehlikeye attıkları sıklıkla ifade edilmektedir. Öte yandan, internet ticaretinin kullanımının arttırılması için çok sayıda proje ve uygulama vardır. İnternet kullanıcılarının sayısı gün geçtikçe artmaktadır ancak çoğu, internet üzerinden ticarete güvenmediği için Web sitelerine kişisel bilgilerini paylaşmaya gönülsüz olmaktadırlar. Bu çalışmada, ziyaretçilerin Web sitelerine olan güven duygusunun arttırılması için kullanılan anahtar elementlerin tartışılması yapılacaktır. Bunun için, ilk olarak literatürdeki güven kavramının çeşitli tanımlarının tahlili yapılacaktır. İkinci olarak, kriminal faaliyetler ve internetteki kriminal tehditlerin varlığı tanımlanmaya çalışılacaktır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Mayıs 2012 |
Gönderilme Tarihi | 5 Ocak 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2012 Cilt: 2 Sayı: 1 |