Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

KAYSERİ’DE YAŞAYAN BİREYLERİN GAZETE SATINALMA VE OKUMA ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Yıl 1998, Sayı: 13, 113 - 122, 31.12.1998

Öz

      

Kaynakça

  • Bartos, R., “Över 49: The Invisible Consumer Market,” Harvard Business Revievv 58 (January/February 1980), ss.140-148.
  • Bodec, B., “Market With a Future-Retirement,” Marketina And Media Decisions (December 1980), ss.74-120. ’
  • Capital. (Aralık 1995),
  • Darden, W.R., O. Erdem ve D.K. Darden, “A Comparison and Test of Three Causal Models of Patronage Intentions,” der. R.F. Lusch ve W.R. Darden. Patronaae Behavior anri Retail Management. New York: Elsevier-North Holland, 1982, ss.29-43.
  • Dursun, Y. Gençlerin Tüketicilik Rolünü Kazanmaları ['basılmamış doktora tezi) Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kayseri, 1993 ’
  • Levy, S.J., “Social Class and Consumer Behavior," der. J.W. Newman On Knovvina the Consumer. New York: John Wiley and Sons, 1966, ss. 146-160.
  • Marketing Türkiye. 136 (15 Aralık 1QQB) s 70.
  • Milliyet, “Bilgi Çağının Taşrasındayız,” (14 Nisan 1997), s.7.
  • Morrison, A.J., 'Mass Media Use by Adults,” American Behavioral Scientist 23 (September/October 1979), ss.71-93. —
  • Moschis, G.P. Acguisition of the Consumer Role bv Adolescents Atlanta Georaia Georgia State University, 1978. ’
  • Moschis, G.P., ve R.L. Moore, * An Analysis of the Acquisition of Some Consumer Competencies Among Adolescents,” Journal of Consumer Affairs 12 (VVİnter 1978)
  • , Decision Making Among the Young: A Socialization Perspective ”
  • Journal of Consumer Research 6 (September 1979), ss.101-112.
  • Moschis, G.P., R.L. Moore ve T.J. Stanley, “An Exploratory Study of Brand Loyalty Development," Mvances in Consumer Research, vol. 11, der. T.C. Kinnear Ann Arbor MI: Association for Consumer Research, 1984, ss.412-417.
  • Newspaper Research Bureau, Senior Citizens and Newspapers New York Newspaper Research Project, 1981 '
  • O'Guinn, T.C., W. Lee ve R. Faber, ““Acculturation: The Impact of Divergent Paths «n Buyer Behavior,” Advances in Consumer Research vol. 13, der. R Lutz Ann Arbor MI Association for Consumer Research, 1984, ss.579-583.
  • Simmons Market Research Bureau, 1983 Study of Media and Markats zikreden H.W. Berkman ve C. Gilson, Advertisina. New York: Random House, İne., 1987, s.253.
  • Smith, R.B., "The Influence of Information Source on Brand Loyalty and Consumer Sex Roles of the Elderly," Advances in Consumer Research vol. 18, der. R.H. Holman ve M.R Solomon, Ann Arbor, MI: Association for Consumer Research, 1991, ss.673-680.
  • Smith. R. ve G.P Moschis, “A Socialization Perspective on Selected Consumer Characteristics of Elderly," Journal of Consumer Affairs 19 (Spring/Summer 1985),
Toplam 19 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yunus Dursun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 1998
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Sayı: 13

Kaynak Göster

APA Dursun, Y. (1998). KAYSERİ’DE YAŞAYAN BİREYLERİN GAZETE SATINALMA VE OKUMA ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Erciyes Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi(13), 113-122.

TRDizinlogo_live-e1586763957746.pnggoogle-scholar.jpgopen-access-logo-1024x416.pngdownload.jpgqMV-nsBH.pngDRJI-500x190.jpgsobiad_2_0.pnglogo.pnglogo.png  arastirmax_logo.gif17442EBSCOhost_Flat.png?itok=f5l7Nsj83734-logo-erih-plus.jpgproquest-300x114.jpg

ERÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2021 | iibfdergi@erciyes.edu.tr

Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. 

 88x31.png