de incelenmiştir. Buna göre adayların öğretmenlik uygulaması öncesinde öğretim bilgi ve becerisi konusunda kendilerini büyük oranda yeterli olarak algıladıkları görülmektedir. Araştırmacıya göre öğretim bilgi ve becerilerine ilişkin olarak aday- ların uygulama öncesinde kendilerini “oldukça yeterli” olarak algılamamaları aday- ların eğitim – öğretim yeterlikleri konusunda eksiklikleri olduğunu düşündüklerini göstermektedir (s. 180). Araştırmada öğretmenlik uygulaması sonrasında adayların oldukça yeterli olduklarını düşündükleri yeterlik maddelerinin sayısında artma olduğu, kısmen yeterli olduklarını düşündükleri yeterlik maddelerindeyse azalma olduğu görülmüştür. Akyürek bu durumu “öğretmenlik uygulamasının adayların
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 29 Sayı: 1 |