Erzincan Merkez İlköğretim Okulları ikinci kademede okumakta olan öğrencilerden bazılarında bulunan çeşitli telaffuz problemlerini tespit etmek üzere hazırlanan bu araştırma kapsamındaki 11 soruluk anket formu, merkezdeki 38 ilköğretim okulunda görevli Türkçe öğretmenlerine uygulanmıştır. Sorulara verilen cevaplar bilgisayar ortamında tek tek işaret-lenerek tablolar hâline dönüştürüldükten sonra, her biri kendi içinde yorumlanmış, eldeki bilgiler bu alanda yapılan diğer araştırma sonuçlarıyla desteklenmiştir.
On a été appliqué la présente enquête contenant 11 questions dans cette recherche pour préciser les problèmes d’articulation aux certains des élèves lisant au secondaire degré des écoles de l’Enseignement Primaire Erzincan aux 38 professeurs de turc étant chargé à ces écoles. On a éte interprété toutes les réponses, après avoir préparé en graphique ces données et nous avons étayé ces données avec les autres recherches dans ce domaine.
Problèmes d’articulation proffesseurs de turc enseignement primaire
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Alan Eğitimleri |
Bölüm | Editöre Not |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2005 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2005 Cilt: 7 Sayı: 2 |