The aim of this study is to investigate the adequancy of the laboratory lessons. With this aim, a poll which include 10 open-end and 23 close-end questions has been applied to 141 randomly selected students from K.S.Ü. Faculty of Science and Arts Science departments. According to findings which obtained form this research, laboratory applications are not sufficiently qualified to do a succesfuly education.
Bu çalışmanın amacı, K.S.Ü. Fen Edebiyat Fakültesi Fen Bölümlerinden Fizik, Kimya ve Biyoloji bölümlerinde okutulan branş derslerine ait laboratuar dersleri ile Fizik, Kimya, Biyoloji ve Matematik bölümlerinde okutulan bilgisayar dersine ait bilgisayar laboratuar dersinin yeterliliklerinin araştırılmasıdır. Bu amaçla rastgele seçilmiş 141 öğrenciye, 10 açık uçlu, 21 de çoktan seçmeli sorudan oluşan bir anket uygulanmıştır. Araştırma sonucunda elde edilen bulgulara göre, uygulamaya yönelik laboratuar derslerinin belirli sebeplere bağlı olarak yetersiz olduğu tespit edilmiştir.
Laboratuar yeterliliği laboratuar dersleri. K.S.Ü. Fen Edebiyat Fakültesi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Alan Eğitimleri |
Bölüm | Editöre Not |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2007 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 9 Sayı: 2 |