Democratic educational policy should be understand as an acuardance of with basic hypothesis and parametres of the principles which are determimicate in educational qualities or educational variations. İn this study, the variations directing democtatic education policy and the theorems forming the philosophy of democracy were discussed. Conseqently, we tried to achieve a modal for democratic education.
Demokratik eğitim politikası, eğitsel niteliklerde ya da eğitsel değişikliklerde belirlenen ilkelerin demokrasinin parametrelerine ya da temel sayıtlılarına, uyum olarak anlaşılmalıdır. Bu çalışmada demokratik eğitim politikasına yön veren değişkenler, demokrasi felsefesini oluşturan teoremler tartışılmıştır. Demokratik bir eğitim modeli yapısı ortaya konulmaya çalışılmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Alan Eğitimleri |
Bölüm | Editöre Not |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2007 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2007 Cilt: 9 Sayı: 2 |