Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

THE SIMILARITIES AND DIFFERENCES BETWEEN SCHOOL APPLICATIONS OF EDUCATIONAL FACULTY IN ERZINCAN UNIVERSITY AND THAT OF AUSBURG UNIVERSITY IN BAVARIA STATE

Yıl 2007, Cilt: 9 Sayı: 2, 159 - 166, 01.12.2007

Öz

In this study, we compared the school applications of the Faculty of Education in Erzincan University with those of the Faculty of Education in Ausburg Uni- versity in Baveria State and tried to determine the similarities and differences be- tween them.

Kaynakça

  • YÖK, (1997). Fakülte-Okul İşbirliği, Yüksek Öğretim Kurulu / Dünya Bankası, Milli Eğitimi Geliştirme Projesi Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi, Ankara. On- line: http://www.yok.gov.tr/egitim/ogretmen/kitaplar/ilkfen/ogr/aday5p.doc (eri- şim tarihi: 20.06.2007)

ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ İLE ALMANYA’NIN BAVYERA EYALETİ AUSBURG ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİNİN OKUL UYGULAMALARI ARASINDAKİ BENZERLİK VE FARKLILIKLAR

Yıl 2007, Cilt: 9 Sayı: 2, 159 - 166, 01.12.2007

Öz

Bu çalışmada; Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi ile Almanya’nın Bavyera eyaletinde bulunan Ausburg Üniversitesi Eğitim Fakültesinde yapılan okul uygulamalarının karşılaştırılması yapılmış benzerlik ve farklılıklar ortaya konulmaya çalışılmıştır.

Kaynakça

  • YÖK, (1997). Fakülte-Okul İşbirliği, Yüksek Öğretim Kurulu / Dünya Bankası, Milli Eğitimi Geliştirme Projesi Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi, Ankara. On- line: http://www.yok.gov.tr/egitim/ogretmen/kitaplar/ilkfen/ogr/aday5p.doc (eri- şim tarihi: 20.06.2007)
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Alan Eğitimleri
Bölüm Editöre Not
Yazarlar

Ömer Faruk Çetin Bu kişi benim

Erdoğan Uludağ Bu kişi benim

Mustafa Akın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 9 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Çetin, Ö. F., Uludağ, E., & Akın, M. (2007). ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ İLE ALMANYA’NIN BAVYERA EYALETİ AUSBURG ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİNİN OKUL UYGULAMALARI ARASINDAKİ BENZERLİK VE FARKLILIKLAR. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(2), 159-166.